Bestelling & Levering

Bestelproces bij de Tijd Koning

Stap 1: Artikel selecteren
Heeft u een artikel van de Tijd Koning gevonden dat u absoluut wilt hebben? Mooi! Kies de gewenste kleur en/of maat en klik op "In winkelwagentje".

Stap 2: Winkelen of naar de kassa gaan
U kunt verder winkelen of direct naar uw winkelwagentje gaan door op het winkelwagentje-icoon rechtsboven te klikken. Houd er rekening mee dat artikelen in het winkelwagentje niet zijn gereserveerd.

Stap 3: Bestelling afronden
Bent u klaar met winkelen? Klik dan op het winkelwagentje-icoon om naar uw artikelen van de Tijd Koning te gaan. Op het volgende scherm kunt u de aantallen aanpassen. Klik vervolgens op de knop "Naar de kassa". Op de afrekenpagina kunt u al uw gegevens invoeren.

Let op: Nadat u uw bestelling heeft afgerond, kunt u deze niet meer wijzigen, omdat uw bestelling onmiddellijk wordt verwerkt.

Verzending

Verzendkosten
De Tijd Koning neemt de verzendkosten voor zijn rekening. U betaalt dus geen verzendkosten.

Opmerking: De kosten voor retourzendingen zijn echter voor eigen rekening.

Kan ik mijn levering volgen?
Ja, we verzenden al uw artikelen met Track & Trace. U kunt uw bestelling volgen via de bestelstatuspagina. De link hiervoor ontvangt u per e-mail zodra uw bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.

Leveringstijden
De Tijd Koning streeft naar een snelle levering van de producten. Als u op werkdagen voor 23:00 uur een bestelling plaatst, doen we ons best om uw bestelling nog dezelfde dag te verwerken. De gemiddelde levertijd bedraagt 5 - 12 werkdagen.

Ik ben niet thuis bij de levering, wat nu?
Als uw pakket niet kan worden afgeleverd, wordt het 7 dagen op een PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen) voor u bewaard. U ontvangt ook een notificatie van de bezorger, waarop de afhaalplaats staat vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.

Onjuiste adres
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven afleveradres correct is. We doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein tijdvenster is om een verkeerd afleveradres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd afleveradres heeft opgegeven.

Verloren of gestolen pakket
We zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Als uw Track & Trace aangeeft dat uw pakket op uw adres is afgeleverd, maar u uw bestelling niet heeft ontvangen, meld dit dan binnen 14 dagen na de aangegeven leverdatum. Er wordt een onderzoek ingeleid door PostNL en we houden u op de hoogte tot het einde van het onderzoek.

Vragen over uw bestelling
Heeft u vragen over uw bestelling? Kijk dan op de pagina met veelgestelde vragen. Staat uw vraag daar niet, neem dan contact met ons op.